Det blev ingen stav!

När vi kom till snälla mia som är ”vår” barnmorska så frågade hon när jag hade mens sist o de var 23/2 o så frågade hon om jag åt minipiller nu och det gjorde jag inte då jag slutade två veckor innan operation pga att läkaren ville det.
Då sa mia att det var väääldigt olämpligt o sätta in staven idag då jag troligen kommer få massa blödningar o kommer kanske ha så hela tiden. Staven ska sättas in på dag 1-5 på mensen så nästa mens ska jag slääänga mig p¨telefonen o få en tid! Tack då:)

Agrafferna kändes inget att ta bort men det känns nu att dom är borta! känns bra!:) Fick tejp över och en plastkompress som ska sitta så länge de sitter:)

Sen är min tanke att tejpa ärren för att få dom ännu finare!! Sköterskan hade för övrigt aldrig sett såååå fina ärr:) Känns skoj ju:)

Nu ska jag umgås med svärmor lite hörs sen!!

Lämna en kommentar