Sorry!!

Vi lever o mår helt okej!! Teo har rs-viruset o i söndags åkte vi till vc jouren så han fick inhalera ventoline men utan resultat så vi åkte vidare till akuten o där fick han inhalera adrenalin o så dricka kortison o inhalera adrenalin igen!! Blev bättre men inte bra så jag o Teo blev inlagd över natten o kom hem igår. Vi fick airomir med oss hem o inhalera vid behov. De är samma som vi hade till tindra när hon behövde vid förkylning.

Teo är bättre i andningen men inte helt bra. Förkyld är han oxå!:/

Jag skriver lite mer ikväll!!:)

Vilken går neråt:)

Bildbomb:

Här är skrutten i söndags på sin 9-månaders dag:)

image

I sängen på sjukhuset. Nattflaska med välling:)

image

Utskrivna igår o myser hos morfar o mormor♥

image

Jag passade på att påskpynta hemma igår när Daniel ändå jobbade sent;)

image

Mitt ärr!!!!:) kanonfint!!

image

Denna klickade jag hem på eBay för 16kr o den är sviiiiiiiiiinbra!!:) o helt ny! Tycker jag ni ska testa om ni vill ha b.b Cream:)

image

Tokstollar imorse innan dagis♥

image

Haha kolla!

image

Lämna en kommentar