Lycka!

Nådde mitt mål till min födelsedag som var -30kg! O dagens vägning sa -1.7kg = -31kg!!!!:) lycklig!!

Har nu 46:or i leggings idag! O mina trosor is tooooooo big!! Det ska jag köpa imorn tänkte jag! Mindre trosor!!:)
Mina xl-linnen är oxå stora nu! Men jag väntar Till Ullared i juli då jag siktar på -40kg! O strl medium på linnen!:) jag har nio kg dit och exakt 2 månader! Heja vågen, heja vågen!!:)

Hoppas ju på en cykel imorn när jag fyller så kanske kanske jag kan komma igång med motion;)

Ska låna hem lottas gåband oxå tror jag! Minus minus minus på vågen tack!!;)

Igår var jag till Tuna park med mamma o Teo! Köpte fina kläder till Teo i present från oss. Tar inte bort några lappar ännu ifall han får lika!:)

Härlig kvällströja i sommar! På rea!

image

Cooola linnen från h&m.

image

Tindra fick en söt klänning!

image

Tuff han kommer bli!!

image

O denna!

image

Hans ena gudmor är inte överlycklig över dinosaurierna o sånt men de är jag;) hahaha

Kram

En tanke på “Lycka!

Lämna en kommentar