Ont i kroppen!

Två dagar nu har jag vaknat med värkn kroppen. Jag tror det beror på sängen jag sovit i här hos syrran! Men idag ska vi hem så det ska nog gå bra när jag vaknar imorn;)

Igår var vi på kupolen o dollarstore, vilket är standard här:)

På dollar hittade vi lite smått. En påse med 25miniklubbor till tindras godislåda hemma, en påse med såna tuggummin man köpte för 50 öre när jag var liten o så lite deo till mig o deospray till daniel. Jag köpte ett 3-pack strumpor oxå… o doftgranar med vattenmelondoft till bilen så nu luktar de kanongott där:)

På kupolen hade jag lovat syrrans kids o bjuda på glass….. o efter h&m tyckte syrran de var dags att äta glass men då ni, då sa hennes bångstyriga lillasyster att fööööörst är det mat som gäller!! Tindra kräks om hon äter för mkt gottis utan mat så iaf lite mat krävde jag! O så blev det!
Lunch på donken blev de o seeeeeen glass!:) mums!

Sooooom av en händelse visste ju jag att babyproffsen på kupolen har heeeeela emmaljungas sortiment så jag var inte svårövertalad o gå in där;) moahahah!!!!

Jag shoppade lite på h&m! En låååång sweatshirt med lurv i luvan o så byxor o ett par linnen o en klänning!! Ni hör ju, klänning!!!! Haha näääär hade jag det sist liksom;) hahahaha

Åh nu kom syrrans karl med kaffe till mig;) snällt!

Lite bilder då!

Idag blir de leos innan hemfärd.

Mina kids har vart sååå himla duktiga här. Lyssnat o sovit med eeeen gång utan tjaffs o verkligen asduktiga så mammahjärtat svämmar över av stolthet♥

Sis bor ju i ett sååå coolt hus. Gammal militärarrest. Ashäftigt! Så vi sover i en av cellerna som finns kvar:) här ser ni lite. Sis hade fixat till kidsen nertill o upp för den lilöa trappen gick jag upp o sov på loftet:) mysigt även om jag absolut inte är van att sova ihop med mina barn så dom har egna rum. Varje morgon här har teo tjoat strax innan sex o väckt oss men alla har lyckats somna om igen till kl 8 iaf:)
image

Min stora tjejfis på donken igår. Mammas ääääälskade blivande 4-åring♡

image

O mammas liiiila stooora kärlek som blir två år i sommar♥ vad fort tiden går!

image

Den berömda italienska glassen som är standard för oss när vi är på kupolen:)

image

Elsa o tindra valde denna blåa som var blue vanilla:)

image

Astrid valde den gröna som är green appel:) o min bruna var brunella. Nutellaglass it is!!! Muuuuums muuums!!

image

Elsa köpte smink o kidsen sminkade varandra…. hahaha

image

image

Joojooo!!! Snyggt som tusan o var fina dom kände sig sen:)
image

Nääästan såhär såg min nya tröja ut:) kan fota när jag har den på mig;)

image

Igårkväll var syrrans mamma här o vi åt tacos:)

Aaah jag vet, vi har samma mamma, biologiska mamma iaf! Men jag ät uppväxt med lotta som mamma ju o min syster är uppväxt med lisa som sin mamma så henne kallar syrran för mamma:)
Jag har haft kontakt med min mamma hela livet o därför aldrig kallat lotta för mamma utan jag säger mamma till min biologiska mamma bara. Knepigt de där då mina barn säger mormor till lotta:) vet faktiskt inte varför jag aldrig kallat lotta för mamma. Hon har ju funnits i mitt liv sen inna jag föddes ju! Hihi knepigt de där:)

Kram på er

Lämna en kommentar