Segt!

Bara för att jag ska vara ledig imorn och onsdag så går denna måndag i sniiiiigelfart ju;) hahaha

Tror nog jag tar en timmes komp och åker hem med kidsen:) Ska hängas tvätt som jag tvättade igår men aldrig hängde då jag mådde sååå dåligt av min knäckemacka (läs föregående inlägg).

Tvätten är det vääääärsta med familj!!!!! och det enda som inte är roligt!!!!
O jag som vill ha både 4 och 5 barn! haha tvätthögen lär ju INTE krympa heller!!

Jag är duktig på att köra igång tvätten men sen glömmer jag den gääärna i maskinen så ibland måste den köras om för den har legat där en dag! Blääää!! Tvätt o städ skulle jag gääärna leja bort åt nån annan:)

Kidsen vill nog kolla film, bada och äta lite pannkakor ikväll:) Låter nog som att mamma kan överleva det;)

Jag har 8 avsnitt Våra bästa år att ta igen och 2 avsnitt hem till gården:) haha Om dom kollar film i biorummet så kollar jag plattan där inne med dom:)

Teo och vårt rum ska få upp gardiner oxå, jag strök dom igår men sen hände inget mer:)

Ska styka dom nya ”lampskärmarna” oxå till vardagsrummet…. nee fy vad jag fick o göra!:) Bäst jag sätter igång;)

KRAM!

Lämna en kommentar