Jobb!!

Teo la sig o jag somnade på soffan medans tindra kollade på tv o daniel tränade:)

Jag blev dock inte alls piggare för det. Snarare tvärtom! Jag längtar som tusan till sängen ikväll;)

Imorn har jag lovat daniel träning kl nio o jag tänkte försöka husera bland alla husets kläder. Iaf mina, kidsens och bebisens blivande;)

Flytta om lite sängkläder o föytta upp teos kläder till hans rum o greja lite!:)

Sortera alla försmå barnkläder jag har kvar! Jag har gett bort mycket till kidsens kusin men vartefter tindra inte växer lika fort längre och inte sliter så mkt längre så blir det allt mindre för hennes kläder nu blir ofta mina favoriter som jag vill ha kvar till nästa:)

Nästa bebis får väl bara ärvda kläder;) haha skulle iiiinte tro det så roligt jag tycker barnkläder är;) meeeeen!! Det finaste o fräsha har jag kvar! Likaså kidsens regnkläder o ytterkläder o skor o sånt. Allt i himla fint skick:)

Nåååja!! 3:an kommer absolut få nya saker oxå:)

Apropå nya saker!  Teos vagn jag köpte i maj är undangömd i väntan på bebisen för jag ska köpa liggdel till den och använda den. Av alla mina måååånga vagnar är min graco evo den absolut bästa!!!! Så den får faktiskt hänga med!!

Jag kan ju erkänna att jag hoppas på tvillingar så jag kan få köpa min buggaboo donkey men haha!! Tvivlar jag på;)

Jag kommer köpa en graco babyskydd oxå för att kunna ha babyskyddet med adapter på vagnens chassi:)

Ny spjälsäng har jag redan kånkat hem! I v.7 typ;) hittade en sååå fin på blocket,  en vit för 350:- med madrass så jag slog till:) till min mans förtret;)

Vi har ju daniels gamla spjälsäng till teo som vi målade svart när vi skulle ha tindra. O nu har jag dels tröttnat på svart o dels tröttnat på att botten hakar ur ett hörn men jämna mellanrum.  Haha blev en ny helt enkelt.
Bebisen kommer inte få eget rum, jag vill ha gästrummet kvar till gäster och tanken är nu att bebis får sova hos oss och när den är stor nog får den flytta in till storebror eller få eget rum… men första året får den nog faktiskt bo hos oss…. hahaha säger jag nu ja!!!

Kom ihåg de när bebisen är fyra månader o jag har svårt att sova för att bebisen stör mig;) hahaha

Köpte kanongoda chips igår på syndbyholms kött o fisk. Kanongoda!!

image

Lite på tvären dock;) hihi

Trevlig lördagkväll♡

Lämna en kommentar