1.5 år sedan sist och jag har saknat detta…

Kanske skriver jag mest för min egen del? Eller kanske det finns dom som finner det intressant att läsa om mig och oss, vad vet jag!:)

Jaaani! Vad har hänt sedan sist då…. jag är inte kvar som gruppledare, jag kommer ALDRIG igen ta en sådan tjänst! Kanonbra arbetstider MEN man är aldrig ledig! Ständigt tänk på vikarie o sjuka medarbetare och så vidare….

Jag gick tillbaka till min tjänst som undersköterska I hemtjänsten innan jag blev mammaledig…. så nu jobbar jag 25% och är mammaledig resten saaamt läser in Matte 2b inför högskolan…. 5 juni sätts betyget och jag hoppas att jag fixar det! Men vet ni, det enda som händer om jag inte fixar det är att jag får jobba ett halvår och fortsätta traggla och söka in igen i januari-21.

Sist jag bloggade var jag i v.26 såg jag… Nu är bebisen 1 år:) en liten Tova blev det på självaste BF och inte fattade vi ens att förlossningen var på gång när vi åkte in… hahaha o detta var ändå den femte🤣

Hon är en otroligt GLAD och enkel tjej. Finner sig i de mesta men ett JÄVLA humör…. efter syrran… väl…? Eller… mamman kanske….?? Hahaha låter de vara osagt! Hahaha

Låter lite bilder här nere tala för sig själva:)

Lämna en kommentar